sobota, 4 lutego 2017

Wyzwanie # 5 - kwiatowe szaleństwo

Witajcie !

Mamy pierwszą sobotę miesiąca, więc czas na wyzwanie. 
Tym razem naszemu DT znudziła się już zima i zamarzyła się nam już wiosna :)



Dlatego temat tego wyzwania to Kwiatowe szaleństwo. Czekamy na kwiaty w różnej odsłonie. Ważne by pojawiły się na pracy KWIATY. 

Na wasze prace czekamy do 25 lutego. 

 Zwycięzca otrzyma od nas banerek oraz bon zakupowy w wysokości 30 zł do wykorzystania w Sklepiku Gosi oraz zaproszenie do stworzenia inspiracji jako Gościnna Projektantka. 

 Zasady naszej zabawy:

  • można zgłosić dowolną ilość prac, 
  • prace należy wstawiać pod postem za pomocą narzędzia InLinkz,
  • prace mają być nowe, nigdzie wcześniej nie publikowane, 
  • prace można łączyć z dwoma innymi wyzwaniami 
  • nie zapomnijcie w waszym poście zamieścić naszego banerka i linka do aktualnego wyzwania. 


Ogłoszenie wyników: 28 stycznia.

A teraz pora na nasze DT:

Potworkowa - stworzyła piękną kartkę urodzinową. W swojej pracy użyła następujące materiały dostępne w sklepie: laleczkę, wykrojnik gałązkę, oraz kółka


Danfi - stworzyła świeczniki. W swojej pracy użyła następujące materiały dostępne w sklepie: biały foamiran, wykrojnik kwiaty, gałązka, klej na gorąco


Aneta - przygotowała kartkę w pudełku. W swojej pracy użyła następujące materiały dostępne w sklepie: różowy foamiran, papiery Studio Light, wykrojniki Rosy Owl: kwiaty małe i kwiaty duże, wykrojnik Moc życzeń, pasek z falbanką, wykrojnik Tattered Lace - liście, taśmę dwustronną i klej w pisaku.

Teraz przyszła pora na BrujitaKate ma dla nas kartkę pełną słońca i lata :) W swojej pracy użyła następujące materiały dostępne w sklepie: rameczka z sową, gałązka, oraz piękne liście firmy Tattered.


Ania rozpoczyna już sezon komunijny :) Dlatego piękna pamiątka z tej okazji. W swojej pracy użyła następujące materiały dostępne w sklepie: folder zawijasy, wykrojnik IHS oraz bordery.



W mojej pracowni również już klimaty komunijne. W swojej pracy użyłam następujące materiały dostępne w sklepie:  wykrojnik koła, wykrojnik koła z przeszyciami.


Zapraszam do zabawy.

Kasia

6 komentarzy

  1. Wreszcie coś innego niż wszechobecne serca! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie coś innego niż wszechobecne serca! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłosiłam się do wyzwania, ale nie wiem o co chodzi, bo wyskoczył mi taki czarno-biały obrazek :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kwiaty i korzystam z zabawy:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Ja również zgłosiłam się do zabawy i mi również wyskoczył czarno biały dziwny obrazek. Da się przez niego wejść na mojego posta,ale nie wiem czy z Waszej strony nie widać jakiegoś błędu. Proszę to sprawdzić i ewentualnie powiadomić mnie żebym jutro mogła dopisać się jeszcze raz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, przy drugiej pracy również wyskoczył czarno biały zamazany obrazek. Tak się starałam, mam nadzieję, że moje prace zostaną wzięte pod uwagę i że żaden błąd Wam nie wyskakuje. W razie czego linki do moich dwóch prac na Wasze wyzwanie:
    http://marzka30.blogspot.ie/2017/02/z-chrzcielnica.html
    http://marzka30.blogspot.ie/2017/02/congratulations.html

    OdpowiedzUsuń

TOP