środa, 15 lutego 2017

i ślubuję Ci...

 Witajcie 
Po krótkim urlopie i odwiedzinach na Craft Wawie 
przybywam do Was z nową inspiracją, 
którą jest jedna z moich ostatnio ulubionych form czyli... 
exploding box 




Te niewielkie pudełeczka są idealne na każdą okazję
a tym razem był to...
ślub ;-)))


Miało być słonecznie, radośnie i delikatnie
Więc użyłam żółtej bazy
oraz dodałam pastelowe serwetki

bez których nie umiałabym już chyba tworzyć


Na środku po raz kolejny stanął torck
Pieniążki tym razem zostały przewiązane
ozdobną kokardką
a całości dopełniły
wykrojnik obraczki
oraz gołąbki


Ja akurat boxa wycinałam sama
ale dla tych, którzy nie chcą podjąć się tego zadania
mam dobrą wiadomość
W sklepiku Gosi znajduje się wykrojnik, który
idealnie nadaje się gotowe boxy
Niczego nie trzeba obliczać, przycinać. 
Wystarczy tylko złożyć i ozdobić ;-)))



A w naszym sklepiku nabyć można


Przypominam o trwającym wciąż wyzwaniu kwiatowe szaleństwo 


oraz zapraszam do śledzenia nas na FB
gdzie prawie co dzień nasza szefowa wrzuca nowości ;-)))


Zapisz

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP