środa, 20 września 2017

Puszki - przyborniki

Co jeszcze można wyczarować z naszego KITa? Jak głosi przysłowie potrzeba matką wynalazków. 

Jak pewnie wiecie ruszyła już nasza Akademia Twórczości. Zaczęłyśmy w miniony piątek od warsztatów "KARTKA W PUDEŁKU". Zainteresowanie warsztatami spore! Kursantki bawiły się świetnie - tak twierdziły (my również)! Jednak nie o samych warsztatach chciałam teraz a raczej o przygotowaniu do nich.  Potrzebowałyśmy przyborników, które stanęły by na stołach warsztatowych. No to trzeba było działać. Puszki po mleku (które wypiła moja siostrzenica) + papier pakowy i ozdoby z naszego przebogatego KITa. 
Fioletowa szarfa z organzy z dodatkiem małych białych kwiatuszków a do dolnej krawędzi dokleiłam fioletowy sznurek. 
Tutaj wstążkę z siateczki przewiązałam białym sznurkiem do którego dokleiłam różowe guziczki. Brzeg puszki przy dnie okleiłam kawałkiem białego, papierowego sznurka. 
Na ostatniej puszcze nakleiłam kawałki siateczkowej wstążki i w okienka powklejałam małe białe kwiatki. Dolny brzeg puszki okleiłam różowym sznurkiem i z tego samego sznurka zrobiłam kokardkę, którą umieściłam na środku. 
Miało być prosto i dopasowane do naszego sklepu - jak myślicie czy wywiązałam się ze swojego zadania?

Na dziś tyle. Poza puszkami i pakowym papierem pozostałe materiały pochodzą z naszego urodzinowego KITa. Jest tam tego dużo, dużo więcej. Nie pożałujecie jak zamówicie!!

Pozdrawiam serdecznie i do następnego razu. 


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP