niedziela, 10 września 2017

"Bałagan" na KIT-owej kartce

 Witajcie :)
We wrześniu prezentujemy prace wykonane z urodzinowego KIT-u Sklepiku Gosi, 
który dla mnie był totalnym zaskoczeniem:) 
Ale jak świętować, to świętować, zrobiłam cztery karteczki i mały prezent i jeszcze mi zostało ;)
Dzisiaj prezentuję drugą kartkę z KIT-owego zestawu, wykorzystałam w niej aż 21 elementów i ciekawe, czy potraficie je wszystkie odnaleźć i nazwać ;)

Powiem tylko, że dodatkowo użyłam tuszów, zielonego w dwóch kolorach i brązowego, 
farb akrylowych - różowej i zielono-turkusowej (to chlapania) i białej nitki (przeszycia).

A oto jedna z moich czterech KIT-owych kartek:







A oto jak wyglądała paczka z przydasiami, czyli nasz urodzinowy KIT:


i po rozpakowaniu:


 i w szczegółach:


Przypominam o naszym wrześniowym wyzwaniu, w którym nagrodą jest wyżej prezentowany urodzinowy KIT.

Pozdrawiam serdecznie.



2 komentarze

  1. Ale super! Coraz bardziej podobają mi się te kitowe prace - jest tyle możliwości na ich wykorzystanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, ja za każdym razem jestem ciekawa, co wymyślicie :)

      Usuń

TOP