poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Na płasko z warstwowym kwiatem


Witajcie:)

Lato mamy w pełni i bardzo się z tego powodu cieszę, mam nadzieję, że Wam także dopisuje humor:)

Przychodzę dzisiaj do Was z kwiecistą karteczką "zrobioną "na płasko".



Do jej wykonania wykorzystałam dwustronne papiery z  kolekcji Bird Song, tło tworzy m.in. papier nr 06,
 natomiast warstwowy, wycinany kwiat powstał z papieru nr 04.



 Poszarpane ścinki pochodzą z papierów z zestawu Studio Light - Romantic Summer.
 Do tego papierowe, plecione sznurki, potuszowane i poszarpane brzegi, przeszycia tu i ówdzie, taśma washi i na koniec kilka chlapnięć kremową akrylówką.
 

Wszystko ułożone na ramce Yvonne Creations Tots&Toddlers,
którą wycięłam z dwustronnego Frozen Paper 06, a która tak wygląda:


I oto karteczka gotowa do wysłania, jest warstwowa, trójwymiarowa,
ale wszystko można bez problemu zmieścić w zwykłej kopercie, bez obawy, że się pogniecie;)


I jeszcze spis wszystkich wykorzystanych materiałów ze Sklepiku Gosi:



Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego popołudnia :)

2 komentarze

  1. Świetny efekt dało powarstwowanie kwiatów. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anetko, kwiaty też leciutko pokolorowałam akwarelami, ale bardziej wyrazistego efektu:)

      Usuń

TOP