piątek, 9 czerwca 2017

Zielono mi!

Za oknem wiosna w rozkwicie, ptaki zaczynają swe śpiewy od wczesnych porannych godzin, kwiecie wszelakie cieszy oczy kolorami. Mnie wiosenna bujna zieleń natchnęła do stworzenia dzisiejszej kartki.


Do jej zrobienia wykorzystałam papiery, które nie są typowo scrapbookingowe. Zrobiłam to z ciekawości, żeby sprawdzić, jak to będzie wyglądało (ach te moje eksperymenty). :-) A żeby nie było jednak całkiem pusto, za pomocą maski i tuszu stworzyłam wzorek na jaśniejszej warstwie - także zielony. 
 Jasnozielone róże rozjaśniły ciemniejsze kolory i ożywiły całość.
Wykorzystałm swoje ulubione liście, a właściwie to gałązki Tattered Lace, aby uzupełnić kwiatową kompozycję. Do tak dużych kwiatów nie chciałam już dodawać więcej ozdób.

 Wyszło monochromatycznie, jak w temacie naszego czerwcowego wyzwania. I w tym miejscu pragnę Wam o nim przypomnieć, jak również o tym, że praca monochromatyczna to praca w jednym wybranym kolorze. Może to być jeden jego odcień albo mieszanka różnych odcieni (jak powyżej). Dopuszczalna jest tylko niewielka domieszka bieli lub czerni.
Zwracajcie na to uwagę przy zgłaszaniu prac, ponieważ te, które nie spełniają zasad wyzwania nie będa przez nas brane pod uwagę!




Miłego dnia!
Aneta


2 komentarze

TOP