poniedziałek, 29 maja 2017

Dyskietkowy notes

Witajcie kreatywne dusze :)

Dzisiaj będzie troszkę recyklingowo;)
Do wykonania kolejnej inspiracji posłużyły mi stare dyskietki, których chyba już nikt nie używa.
Idealnie nadają się jako okładka małego notesu, bo są bardzo twarde, 
a okazuje się, że bindownica bez trudu sobie z nimi radzi.
Wnętrze notesu, to resztki papierów ksero, które przycięłam nożykiem do odpowiedniej wielkości.


Do ozdoby okładek (zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz) wykorzystałam piękne papiery z letnimi motywami z zestawu Romantic Summer, które pocieniowałam na brzegach najpierw czarnym, a następnie jasno brązowym tuszem.



 Użyłam również stempelka z tekstem pisanym, takim jak ten tutaj z zestawu Holly Jolly.



 Wykorzystałam tekturowe motylki, kryształki i wstążeczkę, która już wkrótce pojawi się w dziale pasmanteria.



Zachęcam do tego typu eksperymentów, takie notesy to naprawdę oryginalne i wyjątkowe gadżety
(ja np. wykorzystuję je jako nagrody-niespodzianki dla moich najbardziej aktywnych na Kole Rękodzieła uczniów).

Na koniec jeszcze raz podsumowanie wszystkich wykorzystanych materiałów ze Sklepiku Gosi:
Pozdrawiam serdecznie - Izabella z Krainy Wyobraźni.


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP