sobota, 20 maja 2017

DIY - pudełko na kartę podarunkową

Witajcie :) Dzisiaj przedstawiam Wam kurs na pudełeczko, które pomieści w sobie kartę podarunkową.
Wiem, że sklepy mają w ofercie swoje własne kopertki, ale przecież można zrobić coś fajniejszego, prawda? :)



Do zrobienia bazy potrzebne Wam będą:

- 2 kartki A4, najlepiej 250g
- klej
- nożyczki/trymer/gilotyna
- linijka albo karta do odmierzenia długości i szerokości
- tablica do bigowania

No to zaczynamy :)
Ja do odmierzenia posłużyłam się kartą, w końcu w większości mają jednakowy rozmiar.


Najpierw przygotowałam sobie szufladkę pudełeczka, u mnie miała ona wymiar
9,3 x 6 x 2,2 cm


Tutaj akurat wyszło, że linie szufladki zaczynają się na wysokości 2 i 3/4 cala.


Następnie przygotowałam etui na naszą szufladkę. Na zdjęciu widać, że linie nie przebiegają idealnie wzdłuż podziałki - każdy wymiar powiększyłam o ok. 2mm, by szufladka mogła swobodnie się wsunąć. U mnie:
9,6 x 6,2 x 2,3cm


Odcięłam niepotrzebne kawałki papieru i wszystko skleiłam. Pośrednich zdjęć nie wklejam, bo myślę, że chyba każdy w życiu skleił jakieś pudełko :)


 Ponieważ nasza szufladka jest dość głęboka, przygotowałam także "pięterko" o wymiarach:
8,9 x 5,7 x 1,5cm


Po włożeniu do szufladki prezentuje się to tak:


I bazę mamy gotową :) Możemy ozdabiać :) Z produktów, które można znaleźć na sklepikowych półkach wykorzystałam:







Z tej ostatniej akurat najbardziej przydatne były mi te części:


Z których powstała rybka. Widzieliście podobną w moim poście z osiemnastkowym pudełkiem :)



Całość ozdobiłam papierem, kwiatami i tekturowym napisem. Pomiędzy kwiatami znalazł się jeszcze sznurek i zawieszka. I gotowe :)


W pracy użyłam:


W sklepiku znajdziecie także matę, którą widać na zdjęciach ze scrapkami.

Pozdrowienia :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP