niedziela, 9 kwietnia 2017

Wielkanocne oczekiwanie

Kochani, 


Mam dziś dla Was moje "prywatne" tegoroczne kartki z okazji Świąt Wielkiej Nocy. 


Wyznaczniki zawsze są 2 najważniejszy jest taki aby kartka była pobożna. I tu z pomocą przyszła mi tegoroczna nowość baranek. Nie ukrywam że to mój faworyt tegorocznych Świąt. Już bardzo długi czas szukałam motywu Baranka Ofiarnego, a nie słodkiej przytulanki. 



Drugim wyznacznikiem jest to, że muszą się one mieścić do zwykłej koperty a to zawsze jest trudne. Mam jednak nadzieję, że udało mi się wybrnąć z tematu. Żeby trochę urzywić pracę użyłam tuszów nellie. Bardzo przypadła mi do gustu ich wielkość jaki i cena. Niebawem więcej kolorów w sklepie.


I jeszcze na koniec w całej okazałości :) 


W pracy wykorzystałam następujące produkty dostępne w sklepie: 


i moje nieodzowne narzędzie 


Pozdrawiam

4 komentarze

  1. Ten baranek i mnie bardzo się spodobał - własnie dlatego, że to nie taki słodziak, ale jeden z prawdziwych symbol Wielkanocy, jakie pamiętam z dzieciństwa... Ach, te sentymenty... Ja żałuję tylko, że tak późno się pojawił. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie Aneta taki prawdziwy symbol. Niestety producent tak późno je wypuścił na rynek. Ja sobie obiecałam, że to będzie mo nr jeden w przyszłym roku a w tym jako dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny baranek. .udało mi się go niedawno zakupić i znalazł się na kilku tegorocznych kartkach:-)
    Twoja karteczka jest śliczna. ..taka radosna:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję taka miała być :) bo to najlepsze święta :)

      Usuń

TOP