piątek, 27 stycznia 2017

To dziewczynka!

Kłaniam się wszystkim naszym gościom!
Zapraszam do wygodnego rozsiadnięcia się przed ekranem oraz do obejrzenia mojej dzisiejszej inspiracji.
Bardzo lubię wykonywać różne prace dla dzieci bądź związane z dziećmi i - na szczęście- dość często też mam ku temu okazję. 


Tym razem są nią narodziny córeczki moich przyjaciół. Wykonałam dla nich bardzo różowy dziewczęcy komplecik.

Jest on większych rozmiarów, ponieważ kartka ma 15x 15 cm. Pudełeczko oryginalnie nie miało "szybki" - zrobiłam ją z przeźroczystej folii, podklejając od środka.
Odkryłam ostatnio wspaniałe listki i gałązki Yvonne Creation. Idealnie pasowały również tutaj.
W sklepiku sukcesywnie pojawiają się tekturki Filigranek. Ja wykorzystałam zawijasek, który nieśmiało wystaje tu i ówdzie.

Wykorzystane przeze mnie papiery pochodzą z dwóch bloczków Studio Light - Róż oraz Tęczowe (a papier w kropeczki to Magiczna Kartka).Niektóre arkusze
z obu kolekcji mają wzory imitujące materiały - koronki (jak te na wieczku pudełka) czy len (na spodzie pudełka).

Inne wykorzystane przeze mnie materiały ze Sklepiku Gosi to:




Pozdrawiam serdecznie!

Aneta

1 komentarz

TOP