czwartek, 22 grudnia 2016

Zimowy domek dla ptaków

Witam Was przedświątecznie. Podejrzewam, że przygotowania w toku,prawda?
Wszak Wigilia tuż - tuż...

Przygotowania to także strojenie domu w świąteczne dekoracje, a tych u mnie w tym roku wyjątkowo dużo. Jak łatwo się domyśleć, świąteczna ozdoba będzie także moją dzisiejszą inspiracją. 
A przygotowałam domek, który od dłuższego czasu za mną "chodził". Starałam się utrzymać go w świąteczno - zimowym klimacie.

Tak prezentuje się od frontu.
              Tutaj widać, że białym pisakiem narysowałam cegiełki przy łączeniach.
 Dół jest ozdobiony kryształkami imitującymi kryształki lodu. 
 Daszek ozdobiłam sztucznym śniegiem, kwiatami poinsecji, owocami głogu
i licznymi gałązkami. Jak łatwo zauważyć na poniższych zdjęciach, wykorzystałam kilka nieświątecznych wykrojników, które doskonale się tutaj sprawdziły.



W Sklepiku Gosi znajdziecie następujące z wykorzystanych tu przeze mnie materiałów:
 wykrojnik sosna-gałązka Craft&You
wykrojniki z zestawu Tattered Lace (od jakiegos czasu dla mnie niezastąpione!)
wykrojnik gałązka Rosy Owl (tak, to ta srebrna)
mikrogranulki szklane (tu i ówdzie na dachu)
bibułkę dwustronną o różnej szerokości
klej w pisaku (przepraszam, ale obraziłam się na Magica)
pistoletu do kleju 

Wesołych Świąt, Kochani!
Aneta

2 komentarze

TOP