niedziela, 11 września 2016

Słoniowy świat dziecka



Witam wszystkim bardzo serdecznie!

Zacznę może od tego, że nazywam się Kasia i dzięki Uli zmobilizowałam się do tego by moje prace tworzone od dobrych paru lat ujrzały szersze światło :)
Dzisiaj moja pierwsza Inspiracja dla Was. Słoniowy świat dziecka. Jak zobaczyłam ten wykrojnik wiedziałam, że będzie to jeden z tych do których będę sięgać dość często. A mowa tutaj o Wykrojnik Marianne Design – Słoń
Sami zobaczcie, że można się w nim zakochać :)




Wykrojnik dostępny tutaj:

Pozdrawiam
Kasia


6 komentarzy

  1. Kasiu słonik a dokładniej to karteczka ze słonikiem jest cudna, zachwyca są prostotą i wymową.
    Dobrze, że Ula Cię zmobilizowała - dobrzee ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka! Uwielbiam te wykrojniki - są rewelacyjne do dzieciakowych prac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Te wykrojniki są cudowne. A to co lubię w nich najbardziej, że wszystko jest oddzielnie.

      Usuń
  3. Urocza karteczka, która z całą pewnością wywoła uśmiech na twarzy adresata.

    OdpowiedzUsuń

TOP